Informacje o Sprzedawcy
Sklep "Matejko"
90-360 Łódź ul. Wigury12
tel. 636 70 56
1. Zamówienia
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.matejko.com.pl lub drogą mailową (matejko.wigury12@gmail.com), nie ma możliwości składania zamówień telefonicznie. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację o przyjęciu do realizacji wraz z numerem zamówienia na podany w formularzu adres e-mail. Brak takiego maila oznacza, że najprawdopodobniej został podany zły adres lub zamówienie zostało złożone niepoprawnie. W tym przypadku należy złożyć zamówienie ponownie. Wszystkie zamówienia złożone w Sklepie realizowane są w dni robocze.
Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowaną błędnie podanymi danymi kupującego (np. nr telefonu lub adresem e-mail).
Na wpłaty czekamy 7 dni, po tym czasie zamówienie zostanie odrzucone. Jeśli z przyczyn niezależnych wpłata miałaby się opóźnić prosimy o stosowną informację na maila matejko.wigury12@gmail.com
Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki zagranicznej tylko po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki z obsługą sklepu internetowego.
2. Faktury VAT
Zakupy dokonane w sklepie dokumentowane są fakturą VAT.
3. Zmiany w zamówieniach
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu przed wysłaniem przesyłki pisząc maila na adres matejko.wigury12@gmail.com.
4. Ceny
Ceny produktów w sklepie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
5. Czas realizacji zamówień
Zamówienia realizowane są w terminie do 7 dni roboczych licząc od momentu przyjęcia zamówienia. Czas realizacji zamówienia przy płatności z góry, rozpoczyna się od chwili, gdy pełna kwota za zamówienie wraz z opłatą za przesyłkę zostanie zaksięgowana na koncie firmy "Matejko".
W przypadku gdy czas realizacji zamówienia nie został przekroczony, a Klientowi zależy na wcześniejszej wysyłce, Sklep może wysłać dostępne produkty po uiszczeniu dodatkowej opłaty za koszt przesyłki.
Większa część artykułów znajduje się w naszych magazynach, jednak zdarza się, że towar musi zostać dowieziony od współpracujących z nami dostawców, wówczas czas realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji Klient zostaje poinformowany e-mailem lub telefonicznie.
6. Sposób doręczenia przesyłki
Zakupione artykuły dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, czas realizacji dostawy po odebraniu paczki przez kuriera to 1-2 dni robocze lub odbiór osobisty w sklepie Wigury 12, 90-301 Łódź
7. Akceptowane formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- płatność przy odbiorze (za pobraniem)
- przedpłata na konto - przelew zwykły bankowy ( 74 1240 5080 1111 0000 5198 4931 PEKAO SA)
- płatność przy odbiorze osobistym w sklepie Matejko, Wigury 12, 90-301 Łódź
8. Oferta handlowa
Dane i informacje publikowane na stronach Sklepu służą wyłącznie celom informacyjnym i nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego.
9. Zwroty, reklamacje i gwarancje
Od 25 grudnia 2014 r. wchodzi w życie Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz zmianie Kodeksu cywilnego
Ustawa ta uchyla ustawę z dnia 27 lipca 2003 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (dającą konsumentowi prawo do złożenia reklamacji na podstawie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową), jednocześnie wprowadzając prawo konsumentów do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego na podstawie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Od momentu wejścia w życie nowych przepisów, tj. od 25 grudnia 2014 r., wszystkie produkty zakupione od tej daty będą podlegać nowym zasadom reklamacji.
Odstąpienie od umowy:
Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
Sklep dla Plastyków Matejko, Wigury 12, 90-301 Łódź
bądź też mailowo na adres:matejko.wigury12@gmail.com
Zwroty:
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Artykuły muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek czy zwrotów odsyłanych za pobraniem.
Reklamacje:
Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres: Sklep dla Plastyków Matejko, Wigury 12, 90-301 Łódź. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Koszt dostawy i odesłania towaru reklamacyjnego podlega zwrotowi. Zwroty z tytułu reklamacji muszą być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową lub telefoniczną. Bez wcześniejszego kontaktu o reklamacji w każdym przypadku koszt odesłania przesyłki poniesie kupujący.
• W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej klient zobowiązany jest ponieść koszt wysyłki oraz zwrotu towaru.
• W przypadku nieodebrania przesyłki opłaconej z góry (przelew) Klientowi zwracane są pieniądze z pominiętym kosztem dostawy. Na prośbę klienta Sklep może nadać paczkę do ponownego doręczenia, po uprzednim opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.